17 Nisan 2008 Perşembe

Tarkan 23 Nisan'da TRT'de

TRT 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nda büyük bir kutlamaya imza atacak. Sevgi, dostluk ve barışın simgesi haline gelen "Uluslararası Çocuk Şenliği" bu yıl 30'uncu yaşına Antalya'da yine dünya ülkelerinin çocukları ile merhaba diyecek. Bir çok ülkeden binlerce çocuğun davetli olduğu bu etkinlikte Athena, Sıla, Murat Boz ve Hepsi grubunun yanı sıra Tarkan da konser verecek. TRT'nin Ankara Televizyonu Müdürü Kürşat Özkök "Biz Yılbaşı gecesi Tarkan'la yakaladığımız başarının devamını getirmek ve 23 Nisan tarihinde Tarkan'ı çocuklarla canlı yayında buluşturmak için çalışma içerisindeyiz. TRT'nin 30 uncu yıl kutlamalarıyla ilgili olarak 18 yıl aradan sonra ilk defa böyle bir organizasyonu gerçekleştireceğiz" dedi. Konser 23 nisan akşamı 20:00'da Aspendos'tan canlı yayınlanacak.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

NİYE TÜRKLER ARKAYA ATILDI YHA VALLA KONSERİ İZLİYEMEDİK AYRIMCILIĞIN BU KADARI TRT YE BURDAN YUHHHHHHHHH YUHHHHHHHHHHH HER KONSERDE YABANCILAR ÖNE GECİYO.TÜRK COCUKLARI 2. PLANA ATILDI AMAAAAAAAN ALIN BASINICA CALIN BİZ TÜRK COCUKLARI KENDİ ÜLKEMİZDE KONSER İZLİYEMİYORUZ BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE AMAN TRT TEYE BURDAN KÖTÜ GÜNLER

Adsız dedi ki...

tarkanı çok seviyorum sen sana ne kötü söz söylerse alınma seniiiiiiiiiiiiiiii seviyorum

Adsız dedi ki...

Tarkan seni seviyorum seni yaptığın her işi sana hayranım senin msnni aldım ama hiç açmıyorsun sana mesaj yazmaya devam edecem seniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ssssssseeeeeeeeevvviyoorum

Adsız dedi ki...

ben yağmur tarkan seni çok seviyorum seni görmek çok istiyorum televizyonda görmek bana yetmiyor çünkü seni çok seviyorum

Adsız dedi ki...

tarkan seni meseneni almak istiyorum ve böylece bol bol konuşuruz