18 Nisan 2008 Cuma

İşte Tarkan'ın Yepyeni Video Klibi: Pare Pare

Ekleme, 12 Haziran: Tarkan'ın yeni klibi Arada Bir, Her Yerde Müzik'te yayınlandı. İzlemek için BURAYA Tıklayın!



Söz verdik, tutuyoruz. Tarkan'ın yepyeni video klibi Pare Pare'yi aşağıda izleyebilirsiniz. Çok yakında daha kaliteli versiyonu da yine burada olacak. Sözleri Tarkan'a, müziği ve düzenlemesi Ozan Çolakoğlu'na ait şarkının klip yönetmenliğini Altan Dönmez üstlendi. Çekimleri ATA Stüdyoları'nda yapılan ve bir tam gün boyunca süren klip 35mm olarak çekildi. Herhangi bir cast kullanılmayan klipte Tarkan tek başına kendi sahnesinde şarkısını seslendirdi.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

tarkan seni seviyorum yeni klibin harika seeeeeeniiiiii seviyorum

BUĞRA dedi ki...

sen bu dünyada eşi bulunmaz birisin sakın kendini bozma seni çok seviyoruz ve beyeniyoruz sen 1 numarasın sen çok büyük birisin inşalleh burayada gelirsin seni ayvala davet ediyorum inşalah seni yakından tanımak isterim seni öpüyorum by

Adsız dedi ki...

TARKAN ı çok beeğeniyorum diğer sanatçılar gibi değil yalnız işyle gündeme geliyor yakışıklı olmasına yakışıklı ALLAH SAHİBİNE BAĞIŞLASIN FAKAT BENİM İÇİN MÜTEVAZİLİĞİ DAHA ÖNEMLİ BENCE ÇOK DA ŞANSLI KENDİSİ DÜNYA HAYRAN ONA YİNE ÇOK BAŞARILI BİR CD DAHA ÇIKARMIŞSINIZ DEVAMINI BEKLİYORUZ..